min dag :)

tjaaa idag har jag varit hos doktorn och alla vet ju hur det känns XD sen var jag och åt lunch me mammi på stan och efter det köpte vi julklappar sen var jag bara hemma och slappa sen gick ja till gymmet och körde spinnig det är typ as kul fast jobbigt sen så gjorde jag mig i ordnig för kvällen och nu sitter jag och chattar på facebook :) imorgon så är det ju skola men det är ändå ganska nice för vi har typ soft dag. sen efter skolan ska jag och några kompisar sova över hos mange och man vet ju vad som händer då FESTTTT :) <3


lite fakta om mange 
 
han är världens roligaste kille näst efter min då haha. han har typ alltid fest på fredagar och lördagar ibland är han ganska retsam och knäpp hihi han finns alltid där för en och an är typ som en brosa för mig vi lärde känna varandra när vi va små så vi har typ kännt varandra hela livet
men anyway kanske bloggar i morgon 


 hehe lilla jag XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0