redo inför kvällen

tjaaa whats up? nu ska jag göra mig nice inför kvällen XD jag ska borsta tänderna och sånte sen krypa ner i min varma skjöna säng och se på film sen ska jag väll antagligen sova men nu lyssnar jag på musik och är inne på facebook :)

föresten måste bara säga en sak epicfaiil äger hon får mig att bli glad när jag e ledsen och hon är världens bästa bloggerska :) hennes blogg heter www.epicfaiil.blogg.se 

längtar som fan till julafton. Jag ska fira jul med mina kussar och är värkligen jätte taggad men det är bara en sak som är felet min morfar kallar han för gubbjäveln det är bara för att vi gillar typ inte varandra men jag vet inte jag hatar han iallafall. 
 
lite bilder på miigg



l

  






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0