stronger

måste bli starkare har en jävligt dålig relation med min morfar och min kusin snackar skit bakom min rygg vilket inte känns så bra dels får jag höra väldigt många ryckten som inte är sanna. jag undrar värkligen hur ni tänker som försöker trycka ner personer genom och snacka en jävla massa skit och bara va allmänt taskiga är det kul elr? det är ju bara taskigt tänk om ni skulle bli bemötta på samma sätt hur skulle ni känna då? dåligt gissar jag på anyway hatar allt jävla skit snack försöker inte bry mig men det är svårt men som tur är har jag vänner jag kan lita på :P anyway har typ värsta deppritionen för att det inte är sommar dels är jag sjuk vilket suger har feber och ont i halsen. VILL HA SOMMAR NU VAFAN XD



                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0