sorry för jag inte bloggat

tjaa bloggen det har hänt väldigt mycket på mitt jullov en del bra saker och dåliga. jag har bråkat med väldigt många och min kille dumpade mig sen har jag blivit hackad på facebook så nu har jag tagit bort facebook.
 sen är det en annan sak! men det vill jag inte ta upp på bloggen måste vara heltsäker först så man kan säga att jag har haft väldigt många känslor.
men jaja dom bra grejerna var mitt jullov i österrike och i italien det var fett nice jag va på massa clubbar och festade loss och fick väldigt många haff XD

det var lite om mitt jullov XD och på onsdag börjar skiten asså skolan fuck oxså då blir det massa plugga!!!!! pallar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0