tjaaa bloggen

har haft ett ganska bra jullov har varit i österrike och nu i italien XD kmr typ hem på söndag dagen inan skolan :(
måste bara säga att mitt liv känns piss just nu för min kille har dumpat mig så jävla lågt han ringde och gjorde slut har mått piss men det finns ju människor som är snälla har fått as många kommentarer på min fb logg fick en som jag värkligen grät av den lyder såhär

gå vidare och tänka att killen som dumpade dig en 
Dum i Huvudet som förlorade världens bästa tjej som dig! =) 
 
och massa andra kommentarer ajaja nu lyssnar jag på lite musik

så jävla rolig låt

Kobojsarna - Sång Om Ingenting (2007)

Läser in ...

 

Läser in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0